fredag 19 augusti 2011

19 augusti 2011

Snart är det dags för den sista träffen på n3. Känns roligt, och lite skrämmande. Känns så konstigt att vara här, framme vid den sista punkten på manuset. Tiden har gått fort, helt otroligt! Känns som det var väldigt nyligen vi hade vårt första möte. Då man var nervös som om det vore första skoldagen. Nästan i alla fall. Jag tycker att min egna skrivprocess gått bra. Även om det vissa dagar känts omöjligt så har jag hittat olika knep som underlättat. Ett exempel är att jag började skriva på en till pjäs, som mest var till för att skriva av allt jag tänkte på. På så sätt fick jag ut allt jag hade, som även innebär att jag fick ut nya idéer till den "riktiga" pjäsen. Jag har haft riktigt röligt med detta projekt och det är riktigt röligt att ha fått träffa så jäkla röliga människor!

Vi ses snart grappar!

Cornelia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar