tisdag 16 augusti 2011

jag har också ångest.

Ok. jag vet hur det känns nu. eller det har jag ju vetat förut också, men inte sagt det så här helt tydligt. jag skriver just nu. i morgon är det leverans. jag ska leverera. så jag har ångest. Men; nu kommer det - det är bara att jobba på. Det enda som verkligen hjälper, som lindrar, sorterar och får ner pulsen är att jobba lite till. gå tillbaka, sudda, radera, skriva till, ändra stil, bryta av och så. på toppen av allt. peppa sig själv.
Jag kan det här. Jag kommer att lära mig någonting nytt om det här. Morgondagen har något spännande för mig. Jag tänker framför allt har roligt under tiden. Så, ville bara säga det till er så här.
Ni är jätteduktiga och jag vet att ni kämpar på i alla dessa olika rum runt om i regionen. (Själv sitter jag vid köksbordet eftersom mitt arbetsrum är så stökigt).
Anna- nej, vi kopierar inte upp till fredag, för det ska ni få sedan. Alla texter ska ju tryckas och då får ni alla texter. Alla texter kommer heller inte vara klara precis när vi ses, utan de ska inlämnas samma kväll som vi ses. Vi kommer att tala om detta om tryckningen när vi ses. Kram kram kram!

/Lindén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar