onsdag 15 juni 2011

Det finns bara lyckliga slut.

London's calling, one, two, HEJ, det är mitt fatala behov av att hävda mig som försöker fortsätta på Annelies inlägg här under! Att skriva när man inte vill. Mina tips är de vanliga: Ät mycket socker, läs inga böcker (antingen är dom för bra och ger dåligt självförtroende, eller för dåliga och fullständigt waste of time!) Köp ett trådlöst tangentbord. Köp en katt. Om du kör fast: kasta katten framför dig och se hur många gånger han kommer tillbaks innan han tröttnar. Vem som ger upp först. Drick starkt kaffe. Blunda. Skriv. Tänk vad lite jag hade att komma med. I morgon är en speciell dag, Lien bjuder oss i trollhättegruppen på lunch! OCH alla kollegor, medmänniskor och andra berörda, på kvällen tänker jag gå ut och ni tänker följa med. Gratis inträde mellan 22-2230. Nu ska jag lära mig spela piano.
'till we meet again, DR Watson!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar