fredag 10 juni 2011

Sommarvärme och glass!

Ja, i onsdags var det möte för vår lilla grupp i Alingsås!
Jag hade tänkt blogga då, men jag glömde...
Men nu skriver jag!

Vi träffade Lisa & Jonathan på ett glasscafé.
Det va inte fel ska jag säga er!
Vi pratade en del om hur vi skriver och när vi skriver som bäst och självklart om våra texter.

Detta va ju sista träffen innan sommaren.
Det ska bli spännande och se vad som kommer hända med texterna under den tiden!
Ska nog sätta mig och skriva lite på min om en stund.

Eller kanske nu, för jag vet ärligt talat inte vad mer jag ska skriva här!
Här får ni i alla fall en bild från i onsdags på mig, Jonathan, Britta och Lisa!
Den andra Lisa tog kortet så tyvärr får ni ingen bild på henne.



Ska nog skriva här igen snart. Kom på att jag nog har lite bilder från helgen i Angered.
Vi får se!

Ha det!
// Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar