onsdag 27 juli 2011

Kasta draggen älskling!

"Kom igen nu Cornelia, skriv slutet då. Skriv ett magnifikt slut. Sätt kronan på verket nu då. Men hallå? Vad sysslar du med? Kom igen! Har du inga bra idéer eller? SKRIV!"

Suck. Just nu är allt bara...nej. Jag är petig...vill ha Slutet i näven men det är svårt att hitta. Det verkar ha gömt sig under golvet. Ena stunden är jag full med idéer och har svårt att välja vilken jag ska köra på, andra stunden är det tomt och jag bara ratar de tidigare.

"Sov på saken. Nähä...det hjälpte tydligen inte. Testar att sova en gång till då. Nähä? Det måste vara något fel på den där uppmaningen. De jag köpte den av sa att den skulle fungera? Suck, reklamera!"

Jobbigt läge? Ja. Omöjligt läge? Nej

2 kommentarer:

  1. Ge inte upp, att skapa en text är fullt av upp och ner, in och ut, sova eller ligga sömnlös. :) Är inte orolig, sånt släpper alltid!

    SvaraRadera
  2. keep on rockin', babe! kör en tarantino. spräng alla i luften. har funkat bra för honom. citera gärna illa valda bibelpassager under tiden. kasta in samuel l jackson och ge brad pitt mustasch och låt dom prata tvivelaktig italienska. sen står huvudpersonerna och hånglar mitt bland alla lik och han är flintskallig och hon är en superhet blondin också lever dom lyckliga i alla sina fängelsedagar.

    SvaraRadera