fredag 29 juli 2011

wooooh

Gooood kväll!

Ignorerar det faktum att det är fredag idag och att jag egentligen borde vara ute och göra staden osäker, och sitter inne med datorn i högsta hugg och försöker få klart pjäsen. äsch, sveper i mig ett glas vin istället. vem vet, kanske man får spännande idéer av vin? meeen ångrar troligen större delen av dem imorgon.

nej, nu är nästan allting färdigt. nu är det bara den satans början kvar. kanske det som man behöver lägga mest fokus på, eftersom det är de 10 första minuterna som kommer att läsas upp? ;) neejdå.

Idag har jag annars varit på besök hos några släktingar, där jag numera är känd som "Agnes - den blivande manusförfattaren". visst, vi säger så.

ja, har även fått handskas med några problem medan jag skrivit. min datorn kraschade helt förra veckan, och kunde därför inte skriva. men eftersom jag sparat pjäsen och alla idéer på min mail så har jag ju kunnat skriva på min systers dator så länge. problemet är att den är köpt i USA, därför finns inte alla bokstäver med på tangentbordet, alltså å ä och ö. sa har lat det tillslut. later inte sa javla bra, eller hur?

ett tips till er alla - spara allt ni skriver på alla tänkbara sätt som går! INTE roligt om allting bara försvinner och man får börja om. it aint pretty.

men nu har datorn plötsligt fått liv igen, men vet ju inte hur länge detta håller så jag får passa på att skriva ikväll!

Hoppas det går bra för er alla.


ja just det, får sällskap av min vovve ikväll också. men tror inte riktigt att hon är till så stor nytta.

tjing!

/AGNES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar