onsdag 27 juli 2011

Kom på att jag måste ju skriva på bloggen, fö fan!

Hej vänner.
Jag sitter på en ö, där internet kommer och går men fårlortarna består.
Fårö.
Trevlig ö måste jag säga.
Varje sommar besöker vi denna ö.
Så jag kan ju alla stigar och stränder, satte.
Vart vill jag komma?

Jaja.

Manuset/pjäsen/min text/mitt barn sover för närvarande. Jag vill inte väcka den. Men jag måste väl. För dess egen skull. Och min!

Vet inte hur slutet kommer ta sig. Det är smått frustrerande. Men men. Dä ä väl bara å hitt på nåt. Hitt på nå revolutionerande vättja. Så att dä tappas hakor. Elle skriv nå sorgligt, så att dä tappas tårar. Hmm, vi får väl se.

Jag har faktiskt funderat på en underbar nödlösning, så att jag kan smita ifrån hela slutet-grejen. Helt enkelt; Jag skiter i slutet!!! En berättelse med en början och en fortsättning och... inget mer. Grymt! Då kör jag på det! Då kan jag gå och lägga mig med kakburken och läsa Créme fraiche istället... (!)... Mycket bra samt kul bok Mcbeal.

Och en hälsning till Annelie. Hjärtliga gratulationer. Bra att du insett vad vi alla alltid vetat.

Nej nu ska jag väl ta och tänka på refrängen gott folk. Det är ju en dag imorgon också. Och då far jag hem.

Love from Johanna långben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar